1
Auditas
Kiekvieną projektą pradedame atlikdami Jūsų esamų pardavimų procesų, komandos bei naudojamų pardavimų įrankių analizę. Taip nustatysime tobulintinas sritis ir sukuriame augimo planą.
2
Pagrindai
Kiekviena įmonė, vykdanti B2B pardavimus, privalo turėti sistemą, kurioje galėtų centralizuotai kaupti pardavimų duomenis. Detali duomenų analizė CRM aplinkoje, padės suprasti veikiančias ir taisytinas proceso dalis. Mes padedame įmonėms sukurti CRM aplinką, apsibrėžti pardavimų progreso stadijas ir implementuoti struktūrizuotus procesus, kurie užtikrina ilgalaikį pardavimų plėtros efektyvumą.
Pasiruošimas
Mes padėsime sukurti Jūsų Idealaus Kliento Profilį ir jį susegmentuosime per tikslines rinkas. Taip pat sukursime potencialių klientų paieškos, analizės ir duomenų kaupimo procesus. Šis pasiruošimas padidins potencialių klientų konversijos rodiklius.
3
4
Pardavimai
Išrinksime efektyviausius pardavimų kanalus, sukursime komunikacijos medžiagą potencialiam klientui, padėsime išgryninti Jūsų produkto ar paslaugos pridėtinę vertę bei išmokysime analizuoti ir prižiūrėti pardavimų procesus. Ši stadija yra gyvybiškai svarbi verslui išlaikyti potencialių klientų susidomėjimą - turite nuolat tobulinti savo pardavimų metodiką, kad rastumėte pakartojamą klientų generavimo būdą. Šių procesų valdymą galime perimti iš Jūsų - surasime ir atvesime Jums potencialius klientus.
5
Optimizavimas
Šiame etape pagrindinis dėmesys skiriamas pardavimų efektyvumo didinimui, užtikrinant, kad Jūsų pardavimų komanda leistų daugiau laiko parduodant ir mažiau atliekant administracines užduotis. Išanalizavę duomenis bei Jūsų kasdieninę pardavimų veiklą, surasime būdus automatizuoti pasikartojančius veiksmus ir sukursime užduočių priminimo valdymo sistemą, kad kiekvienas Pardavėjas žinotų kada ir ką reikia padaryti.












